Wiadomości z Mikołowa

Prowadzenie firmy w czasie pandemii - z pomocą przychodzi wirtualne biuro

  • Dodano: 2021-03-16 08:30, aktualizacja: 2021-03-17 13:45

Okres pandemii jest szczególnie trudny dla przedsiębiorców. Wiele firm zawiesza swoją działalność lub całkowicie jej zaprzestaje. Nie poddawaj się i skorzystaj z dostępnych narzędzi, które nieco odciążą Twój firmowy budżet. Jednym z takich rozwiązań jest wirtualne biuro. Podpowiadamy, w jaki sposób utrzymasz się na rynku dzięki takiej usłudze.

Home office – korzystny tryb pracy

Home office to tryb pracy praktykowany już od dawna, jednak w okresie pandemii jego popularność znacznie wzrosła. Część firm zdecydowała się na niego dobrowolnie, część została zmuszona do podjęcia tego kroku. Zdalna praca przede wszystkim chroni zdrowie pracowników i zapobiega zwiększeniu się zarażeń wirusa. Ma jednak swoje skutki uboczne, gdy chodzi o ekonomiczne skutki dla przedsiębiorcy. Odpowiednie przygotowanie do pracy zdalnej przynosi jednak wiele korzyści – może warto przemyśleć wdrożenie jej na stałe?

Jeśli wszyscy Twoi pracownicy wykonują swoje obowiązki zdalnie, nie potrzebujesz już biura – możesz zatem przestać je wynajmować. Zaistniała sytuacja zwalnia Cię z wielu opłat, takich jak czynsz, rachunki za prąd czy ogrzewanie, naprawy sprzętu lub zakup nowych mebli. Czy to nie jest korzystna opcja w tak trudnym czasie? Potrzebujesz jednak adresu, który zapewni Ci biuro wirtualne w Warszawie. Decydując się na usługę otrzymasz prestiżową lokalizację w samym centrum stolicy w jednej z najbardziej biznesowych dzielnic. Zarejestruj pod takim adresem swoją firmę i dowolnie nim dysponuj. Nie tylko zyskasz siedzibę, ale też nowych klientów.

Wirtualne biuro przejmie część Twoich obowiązków

Dynamiczna sytuacja na rynku pracy i walka o pozyskanie klienta z pewnością absorbują wiele czasu, dlatego warto zrezygnować z najprostszych obowiązków, które wciąż są na Twojej głowie. Wirtualne biuro dla firm oferuje pomoc administracyjno-biurową. Na czym ona polega? Pracownicy wybranego przez Ciebie budynku, który jest siedzibą Twojej firmy, kompleksowo zajmą się korespondencją służbową oraz telefonami. Odbiorą wszelkie listy i paczki oraz poinformują Cię o ich nadejściu, a jeśli masz takie życzenie – zeskanują i prześlą odpowiednie dokumenty na Twojego prywatnego maila.

Dla zachowania większej prywatności warto również zdecydować się na dedykowany numer telefonu z przekierowaniem na osobistą komórkę. Dzięki temu możesz decydować z kim chcesz rozmawiać i nie tracić cennego czasu. Jeśli planujesz biznesowe negocjacje lub szkolenie dla pracowników, to również nie problem. W ofercie wielu biur znajdziesz możliwość najmu profesjonalnej sali konferencyjnej przystosowanej do takich spotkań. Warto dać sobie pomóc. Wykorzystaj potencjał innowacyjnych rozwiązań i utrzymaj swoją pozycję na rynku.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojMikolow.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.