Wiadomości z Mikołowa

VoiceBot, czyli automatyczne załatwianie spraw w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru

  • Dodano: 2021-02-08 06:30, aktualizacja: 2021-02-07 22:05

Pod tajemniczo brzmiącą nazwą Voicebot kryje się sztuczna inteligencja, która została tak zaprojektowana, żeby pomóc klientom Starostwa Powiatowego w Mikołowie dzwoniącym do Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru.

Od piątku (tj. 05.02.2021 r.) połączycie się z nim bezpośrednio  pod numerem tel. (32) 32 48 271 lub pod numerem centrali Urzędu (32) 32 48 100 wybierając tonowo 5.

Voicebot nie tylko podpowie jak złożyć wniosek, skąd pobrać pusty formularz czy jak go wypełnić, ale wie też jakie dokumenty trzeba załączyć do wniosku, czy inna osoba niż wnioskodawca może odebrać zamówione dokumenty, a nawet czym różni się mapa zasadnicza od ewidencyjnej. Jego wielką zaletą jest umiejętność prowadzenia kilku niezależnych rozmów jednocześnie, co niewątpliwie wpłynie na szybkość pozyskania szukanej informacji i załatwienie spraw w Urzędzie.

Mamy nadzieję, że nasze nowe rozwiązanie spełni Państwa oczekiwania, a urzędniczki Wydziału Geodezji przygotowały dla klientów mikołowskiego Starostwa specjalny film, który pozwoli mieszkańcom "oswoić się" z Voicebotem - czytamy na stronie Starostwa.

VoiceBot, czyli automatyczne załatwianie spraw w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojMikolow.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również