Wiadomości z Mikołowa

Kupowanie widzów na Twitchu

  • Dodano: 2022-09-07 12:45

Media społecznościowe stanowią obecnie potężną machinę, na której pozyskiwanie informacji o innych przez użytkowników jest tylko częścią ich możliwości. Media dają także okazję do wypromowania swojej marki, co pośrednio przedkłada się na rozpoznawalność i zwiększone szanse na sprzedaż produktu bądź usługi. 

Jak zdobyć followersów w mediach społecznościowych?

Jednym z najlepszych wskaźników popularności i rozpoznawalności marki, jaką tworzymy w obrębie swojego konta lub kont, są followersi. To ich liczba wpływa na wyszukiwalność fraz, z jaką charakterystycznie wiążę się nasz brand. Im więcej użytkowników mediów społecznościowych (Instagrama, Facebooka, Twittera i innych) obserwuje konto i wykazuje oznaki aktywności (takie, jak lajki, reakcje, udostępnianie na swojej osi wstawionych przez nas postów), tym rośnie szansa na dotarcie do docelowego targetu konsumentów, nawet poprzez Internautów, których początkowo nie identyfikowaliśmy jako potencjalnych klientów. Internet i media społecznościowe dają zatem ogrom instrumentów, dzięki którym w sposób nieszablonowy możemy istotnie powiększyć podaż na oferowane usługi czy towary. 

Nie zawsze jednak łatwo jest wybić swoją markę wyłącznie na standardowym docieraniu do użytkowników poprzez klasyczne środki marketingu internetowego. Często jest to zupełnie niewystarczające. Wówczas możemy pokusić się o opcję wykupu followersów, lajków, a nawet udostępnień. Działa to podobnie, jak pozostałe płatne metody dotarcia do klienta (np. Google Ads) i możemy traktować je jako początkowe strategie ewolucji oraz rozwoju naszej działalności w Internecie.

Widzowie na Twitch jako wskaźnik popularności 

Chociaż do podstawowych mediów społecznościowych, gdzie kupno lajków bądź followersów jest możliwe, jesteśmy w stanie zaliczyć Instagram, Facebooka albo Twittera (niekiedy też Snapchata), taka opcja jest dostępna też w wypadku innych platform, na przykład na Twitchu. Lista widzów w tym medium uzależniona jest przede wszystkim od popularności streamu i wcześniejszego marketingu, z jakim się wiąże. Kiedy dany użytkownik ogląda transmisję, wówczas według algorytmu staje się ona dostępna dla większej rzeszy odbiorców. W ten sposób rośnie sieć oglądających, a to w efekcie decyduje o późniejszej rozpoznawalności prowadzącego czy organizatora. Widzowie live w przypadku Twitch są szczególnym rodzajem wskaźnika rozpoznawalności konta, ponieważ są oni czymś szybko przemijającym, a więc mamy mniej czasu na zdobycie atrakcyjności niż to jest na Instagramie lub Facebooku.

Więcej informacji znajdziemy na: https://wypromowani.pl/produkt/twitch-followers/.

Efekty kupowania przeglądarek Twitch i widzów transmisji

Kupowanie widzów na Twitch, pomimo ich przemijalności po czasie transmisji, cieszy się nie mniejszym uznaniem niż w innych social mediach. Związane jest to głównie z unikalną specyfiką samego Twitcha. Duża ilość widzów to automatycznie większy stopień dostępności do potencjalnych klientów czy oddanych followersów. Dojście do dużej liczby widzów i efektywna organizacja transmisji, wzbogacona o przemyślany content i obwarowana przygotowaniem technicznym, potrafi na długo wpisać się w pamięć internautów. To w efekcie może spowodować, że nasza marka pozyska tym samym użytkowników jako followersów w innych social mediach, szczególnie Facebooku lub Instagramie. Bogate w widzów transmisje na Twitch są w stanie zatem być bardzo dobrą bazą do rozwijania swojego wizerunku ogólnie w świecie mediów internetowych.

Więcej o charakterystyce kupowania widzów na Twitch możemy przeczytać na: https://wypromowani.pl/produkt/widzowie-live-na-twitch/.

Sylwia MachowskaSylwia Machowska
Źródło: Art. sponsorowany / Materiał dostarczony przez zleceniodawcę

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojMikolow.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.