Wiadomości z Mikołowa

Jak zarabiać na stronie internetowej?

  • Dodano: 2022-05-04 12:45, aktualizacja: 2022-05-05 09:39

Strona internetowa jest wizytówką każdej firmy. Jej posiadanie zapewnia mnóstwo korzyści, takich jak m.in. możliwość docierania do szerszego grona odbiorców, możliwość budowania bliższych relacji z klientami, a nawet możliwość poprawy wskaźnika sprzedaży firmy. Obecnie zyskanie realnej szansy na wysoką pozycję na rynku, wiąże się z posiadaniem firmowej strony WWW. O tym, dlaczego warto mieć własną witrynę oraz w jaki sposób na niej zarabiać, dowiesz się z treści tego artykułu.

Dlaczego warto posiadać własną stronę WWW?

Bardzo ważne jest, aby zadbać o przejrzystość i funkcjonalność swojej strony internetowej. Powinna ona być także przyjazna w użytkowaniu. Dlaczego? Firmowa strona WWW jest łącznikiem między firmą a klientem i chcąc zachęcić go do skorzystania z Twoich usług, musisz wywołać w nim pozytywne odczucia względem marki. Strona internetowa firmy to jednak dużo więcej niż samo wsparcie w relacjach z klientem. Dobrze przygotowana strona WWW jest:

  • dodatkowym kanałem sprzedaży

  • narzędziem, które pomaga w analizie zachowań klientów i tworzeniu przynoszących sukcesy kampanii reklamowych

  • platformą do prezentacji asortymentu firmy

Profesjonalna strona internetowa budzi także zaufanie wśród odbiorców, co może przekładać się na poprawę wskaźnika sprzedaży firmy. O tym, jak zarabiać na stronie internetowej, dowiesz się z dalszej treści artykułu.

Jak zarabiać na stronie internetowej?

Jeśli chcesz zarabiać na stronie internetowej, musisz znać zwyczaje internautów. Większość z nich ocenia daną stronę WWW już podczas pierwszej interakcji. Jeśli nie zadbasz o podstawowe aspekty poprawnie funkcjonującej witryny, Twój potencjalny klient najprawdopodobniej przejdzie do konkurencji. Musisz wiedzieć także, co przyciąga internautów oraz co robić, aby przykuwać ich uwagę.

  • dobór odpowiednich modułów

Modułów na stronie można mieć wiele, natomiast na odbiór Twojej strony internetowej przez klienta, wpłynie ich odpowiednie dopasowanie względem branży, w której działasz. Dla przykładu, jeżeli prowadzisz hotel, restaurację lub inny biznes, który wiąże się ze składaniem rezerwacji, dobrym rozwiązaniem będzie zastosowanie na Twojej stronie modułu, który umożliwia składanie rezerwacji online. Nie tylko wyjdziesz naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, ale umożliwisz im interakcję z Twoją firmą 24/7. Dobór odpowiednich modułów jest niezwykle istotny, ale nierzadko trudny do wykonania samodzielnie. Z pomocą mogą przyjść specjaliści z agencji marketingowych takich jak np. WeNet, którzy nie tylko pomogą z odpowiednim doborem komponentów, ale także w ich poprawnym i funkcjonalnym rozmieszczeniu w witrynie.

  • umożliwianie odpowiedniej komunikacji między firmą a klientem

Odbiorcy lubią wiedzieć, że w każdej chwili mogą zwrócić się z pytaniem do osoby reprezentującej firmę. Jeszcze do niedawna właściciele stron internetowych dodawali swoje dane kontaktowe jedynie w stopce witryny, natomiast oczekiwania klientów rosną wraz z rosnącą popularnością stron WWW. Jeśli chcesz trafić w gusta swoich odbiorców, oprócz danych kontaktowych w stopce, zapewnij im różnego rodzaju formularze kontaktowe oraz czater, który jest niezwykle ceniony przez internautów. Dzięki czatom na żywo klienci mogą w każdej chwili uzyskać odpowiedź na nurtujące ich pytanie. Takie rozwiązanie znacząco wpływa na budowanie zaufania u klientów.

  • dbanie o dobry User Experience (UX)

Internauci odwiedzający Twoją witrynę od razu zwracają uwagę na pierwsze wrażenia. O tym, czy będą one pozytywne, czy jednak nie, decyduje dopracowanie strony internetowej pod kątem UX, czyli User Experience. Aby jak najlepiej wypaść w oczach odbiorcy, warto zadbać o to, aby Twoja strona WWW była:

  • atrakcyjna wizualnie

  • dopasowana do grupy docelowej

  • intuicyjna w obsłudze

  • responsywna, czyli dopasowana do różnych urządzeń

  • zoptymalizowana pod kątem SEO

  • zabezpieczona certyfikatem SSL

  • stosowanie odpowiedniego języka podczas tworzenia treści

Jeśli chcesz sprzedawać swoje usługi, musisz zadbać o odpowiednio przygotowane treści na stronę. Co to oznacza? Internauci lubią przejrzyste i zrozumiałe teksty, które są do nich dopasowane. Google zaś chętniej promuje treści pisane zgodnie z zasadami SEO oraz E-A-T, czyli trzech wskaźników określających jakość treści: autorytet, wiedza ekspercka i wiarygodność.

Kto tworzy strony internetowe?

Sama wiedza na temat tego, co robić, aby Twoja witryna przynosiła zyski to jedno. Musisz także zadbać o jej profesjonalne wykonanie, co jest podstawą każdej dobrze zarabiającej witryny. Współpracując z renomowaną agencją marketingową WeNet, możesz liczyć na zespół specjalistów, którzy przygotują dla Ciebie nowoczesną stronę internetową, spełniającą nie tylko wymagania Twoje i Twoich klientów, ale także samych algorytmów Google. W ramach współpracy z agencją interaktywną WeNet otrzymujesz bowiem:

  • profesjonalnie wykonaną stronę WWW

  • domenę i hosting w pakiecie, czyli fundamenty witryny, które zapewnią jej sprawne funkcjonowanie

  • zabezpieczający stronę internetową certyfikat SSL

  • możliwość dalszego rozwoju witryny

Nie zwlekaj i zacznij zarabiać dzięki stronie internetowej! Już dziś wejdź na WeNet.pl i skontaktuj się z konsultantem, a już niedługo będziesz mógł cieszyć się nowymi klientami każdego dnia!

Sylwia MachowskaSylwia Machowska
Źródło: Art. sponsorowany / Materiał dostarczony przez zleceniodawcę

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojMikolow.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.